tirsdag 10. juni 2014

Profesjonell usikkerhet som metode

Blogglisten

Utdanningsforbundets fagligpolitiske magasin "Bedre skole" har i siste utgave et større intervju om håndboka "Slik stopper vi mobbing".

Hovedbudskapet i intervjuet er at lærere og skoler må evne å se det som ikke med første øyekast er synlig, og våge å stille spørsålstegn bak det en tror en vet, for å få til å jobbe effektivt mot mobbing.

Intervjuet er tilgjengelig under fanen "Forgrunn" i Eblad her eller nedlastbar som PDF her. 

2 kommentarer:

  1. Hei Erlend. Jeg ønsket bare å legge igjen en kommentar til deg her og fortelle deg at jeg synes du har en kjempe fin blogg her. Mye nyttig informasjon og gode råd. Jeg er lærer på en barneskole i Nord Norge og trives godt i jobben min. Som deg blogger jeg også mye om det å undervise. Jeg kom over bloggen din da jeg var på jakt etter noe stoff til et innlegg jeg skrev. Du må gjerne ta en tur innom min blogg en gang og legg også igjen en kommentar og fortell meg hva du synes om bloggen min .-) hilsen Inger Marie

    SvarSlett
  2. Tusen takk for intervjuet, og for håndboka "Slik stopper vi mobbing", det anbefaler jeg virkelig til å lese

    SvarSlett